فراخوان

قالب های بخش ادبي
شعر؛ داستان كوتاه؛ مقاله و نوشتارهاي ادبي

فراخوان

قالب های بخش هنري:
خوشنويسي پيرامون خطبه فدك و اسماء حضرت زهرا (سلام الله عليها)
گرافيك در قالب نقاشي، نقاشيخط، تصويرسازي، پوستر، طرح پرچم و كتيبه

فراخوان

جوایز:
110 سکه بهار آزادی
سفر به عتبات و عالیات
و مشهد مقدس

فراخوان

محور های همایش:
شهادت حضرت صديقه كبري(سلام الله علیها)
امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فاطميه
نوروز فاطمي
خطبه فدك
پاسداشت و ضرورت برگزاري عزاداري در ايام فاطميه
ذكر فضائل و مناقب دخت گرامي رسول اكرم(صلی الله و علیه و آله)

درباره ما

2519 مرتبه خوانده شده

بسم الله الرحمن الرحیم

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

چند سالی است که تعدادی از دلباختگان به آستان مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام گرد هم آمدند. این جمع دغدقه خدمتگزاری به اهلبیت علیهم السلام و پاسداری از کیان تشیع داشتند.
از آنجا که هجوم دشمن به خاکریز های اعتقادی شیعه در سطح وسیعی دنبال و پیگیری می شود .و این دیو سیرتان سعی دارند، مانند اسلاف خویش ، شیعه را "رافضی" و از دین خارج بخوانند .پس دفاع را باید از جایی آغاز نمود، و حفظ شعائر دینی قدم اول این راه شد.
با توجه به اینکه نقطه اتصال و وحدت همه ی مسلمانان پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله است.و هیچ مذهبی ازمذاهب اسلامی نیست. مگر آنکه ادعای محبت و ارادت به دخت گرامی رسول الله صلی الله علیه و آله حضرت زهرا سلام الله علیها را دارد.
لذا اراده این جمع بر این قرار گرفت . با پرداختن به ذکر فضائل این وجود مقدس ، ضمن بیان مرتبت و جایگاه صدیقه کبری سلام الله علیها در نزد خداوند متعال و رسول بی همتای او ، دوستان و دشمنان آنحضرت را نیز به مسلمانان معرفی نمایند.
شهادت حضرت زهراء سلام الله علیها بیشتر و پیشتر از همه ، مرز دوستی و دشمنی با خداوند ، و خاندان گرامی رسول خدا صلی الله علیه وآله را آشکار و شفاف خواهد نمود . و غیرت هر مسلمان ، بلکه هر آزاده ایی را به جوشش خواهد آورد . و وجدانهای بیدار جوامع اسلامی و انسانی را ، متوجه خواهد نمود ، که منافقان با این شهادت چه شکاف عمیقی در آخرین دین الهی ایجاد نموده اند . حاصل اینکه نام این پایگاه را حدیث غربت گذاشتیم. تا مظلومیت و غربت رسول الله و عترت گرامی ایشان علیهم السلام را حدیث کنیم. و به یاری ولی عصر عج الله تعالی فرجه تشت رسوایی مدعیان دروغین خلافت را ازبام انداخته و فریاد " وا محمدا " سر دهیم. و از عزیز جبار، عاجزانه بخواهیم که منتقم خون فاطمه سلام الله علیها را برساند.

شماره های تماس: 22053167 و 26219552 و 26219553

آدرس دفتر: تهران _ بلوار آفریقا(جردن) _ بلوار گلشهر _ پ17 _ طبقه 3 _ واحد 9

کد پستی : 1915676979

مدیریت – وبگاه حدیث غربت

چاپ صفحه